poniedziałek, 2 maja 2011

ROZWAŻNA I ROMANTYCZNA

Właściwie to powinnam napisać Romantyczna i Rozważna, bo I część posta będzie Romantyczna.
Siedząc w Wielką Sobotę, po dniu pieczeniowo-sprzątającym i ciesząc się wolną wieczorową porą, w blasku słoneczka, przeglądałam swój segregator drutowy ,spragniona drutów i nowych wyzwań. Przydługie to zdanie, ale prawdziwe :) Mój entuzjazm słabł z każda stroną, bo niby koszulek wiele, projektów drutowych też, a w gruncie rzeczy nic do mnie nie przemawiało. Podumałam, pogrzebałam w romantycznej części mej duszy (co przy moim pragmatyzmie, wymagało długiego grzebania) i powstała taka oto bluzeczka - MARY:
przód:

















boczek:

                                                                                   i tył:


















włóczka:ALIZE Cotton Gold, dwa motki
druty: 3 mm i jakieś szydełko do obrobienia półsłupkami dekoltu, ale nie wiem jakie (jakieś miałam pod ręką).
Włoczka, bardzo miła w robocie. Wzór z głowy. Bardzo lubię "Rozważną i Romantyczną" Jane Austen, a szczególnie wersję filmową z Emma Thompson. Uwielbiam suknie z tego okresu. Te dekolty, podwyższone stany. Może nie wszystko wyszło jak chciałam, ale mam swoją Mary. Szkoda tylko, że pogoda się popsuła i Mary wylądowała w szafie.
Część II -Rozważna
Tę część posta chyba jednak pominę, bo część mojej duszy, ta Rozważna popada w jakąś wiosenna chandrę.
Rozważna więc na wszystko się denerwuje, wszystkim przejmuje, Pana B. doprowadza do szału. A bo dziecię nieustannie chore (ręce nam już opadają), lata lecą i po Pięknej i Młodej pomalutku pozostają już tylko ... i ...., bo jak w ogóle............... jest .....................
Nawet życzeń Świątecznych Wam nie złożyłam, bo nie wiedziałam co napisać. Odkąd nie ma Mamy, to nic już nie jest takie jak było. Strasznie za Nią tęsknię, ona by zaradziła wszystkim smutkom.
Cieszcie się i doceniajcie Swoje Mamy, dopóki są z Wami. Nie analizujcie Jakie Są, po prostu ciszcie się, że Są i  tyle. Nikt nigdy nie będzie Was tak kochał. Ech!!!

7 komentarzy:

  1. Bluzeczka super!POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą!!!!To takie prawdziwe słowa!!!!
    A bluzeczka jest naprawdę romantyczna !!!Też uwielbiam Jane Austin !!!Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wyszla ta romantyczna bluzeczka.Wiem co masz na mysli. Smutno sie robi myslac o tym, ze ktos kto powinien poprostu BYC juz wiecej nie jest. Trzymaj sie mocno, usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, napisałaś bardzo mądre i rozważne słowa, biorę je mocno sobie do serca.
    A bluzeczka z bufkami bardzo pomysłowa, też lubię Jane.
    A swoimi humorami nie przejmuj się, tak po prostu mamy, upływający czas potraktuj z uśmiechem, ja w tamtym roku załapałam 5 z przodu i świat się nie zawalił, jest fajnie.
    Serdecznie pozdrawiam, uśmiechy ślę i ciepło, pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno jeszcze nacieszysz się bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń