poniedziałek, 13 listopada 2017

MALINOWY BAMBUS

Dzisiaj archiwalny sweterek. Zrobiłam go w tamtą zimę, ale nie było nastroju do zdjęć. Data w notatniku mówi, że zaczęłam go 1 października 2016 r.
Pan Mąż znalazł niedawno bardzo fajna miejscówkę na zdjęcia, więc się ogarnęłam i popełniliśmy fotki Malinowego Bambusa.
Włóczka to Superwash WOOL ALIZE, kolor 5754. Robiłam na drutach 3 mm. Oto zdjęcia:



 To prosty raglan ze środkowym panelem robionym wzorem "Bambus". Bardzo przyjemny wzór. Fajnym pomysłem okazał się górny ściągacz, który zrobiłam dłuższy i podwinęłam. Błędem było natomiast zbyt małe wycięcie pod szyją. Włoczka niestety gryzie, więc pozostaje nosić ją tylko na koszule lub golfy.
 Bardzo ładnie ten kolor swetra wygląda do szarego płaszczyka. Fryzura nieco rozwiana, ale na mostku troszkę wiało tego dnia :)


Na dzisiaj to wszystko. Do następnego Sweterka :)

7 komentarzy:

  1. Ależ ci dobrze w tym różu!!! Bardzo dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie w nim wyglądasz, baaaardzo podoba mi się ten górny ściągacz i do tego ta biała koszula z kołnierzykiem. Jest cudnie. Chyba fajnie też wyglądałoby gdyby dół koszuli wystawał spod swetra ale nie jestem do końca przekonana bo mogłoby być za dużo tej bieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu sweter świetny! Wszystko mi się w nim podoba! Szkoda, że podgryza, ale myślę, że dasz radę :) A co do połączenia z szarym płaszczykiem, to uwielbiam ŕóż w połączeniu z szarosciami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny sweter! Ma piękny kolor, ślicznie dobrany wzór. To nic, że podgryza. Można go rzeczywiście nosić na koszulę (co wygląda bardzo elegancko), a za to jest ciepły!
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś do blogowania, bardzo lubiłam oglądać Twoje bluzeczki i sweterki!
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten bambusowy sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że jesteś .sweterek bardzo ładny i kolorek na czasie.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń