niedziela, 25 września 2016

MOJA RHILEA

 W sweterku RHILEA Suvi Simola zakochałam się od pierwszego zobaczenia. Marzyłam, oglądałam wykonania innych i gdy w wakacje zobaczyłam włóczkę Cotton Gold Tweed ALIZE w sklepie Biferno wiedziałam, że to jest właśnie to połączenie. Wzór + włóczka = RHILEA
Dzięki pomocy G. spełniłam kolejne swoje marzenie.
Oto moja wersja:




Zachwycam się wszystkimi detalami tego projektu.
Tył:


Udawany szew na rękawie:




Zachwyca mnie również włóczka. Sweterek układa się bardzo dobrze, a bawełna jest bardzo przyjemna w noszeniu. Jeszcze rzut oka na guziczki, które udało mi się kupić do tego projektu. Są urocze:




Druty 3 mm i 2,5 mm. Zużyłam 3 motki. Jak zwykle wzór musiałam zmodyfikować, bo gdy zaczęłam robić swój rozmiar to wyszedł mi piękny namiot. Tak więc szerokość to S. Wydłużyłam również sweterek, bo projekt jest na znacznie niższą osobę. Bałam się, że na moje 172 cm będzie znacznie za krótki.
Włóczka podoba mi się na tyle, że na drutach mam kolejny projekt z tego sznura, tym razem w trzech kolorach.
Rhileę jako wzór polecam każdej dziewiarce. Rozpisany jest wyśmienicie. Wszystko jest jasne i zrozumiałe.
Na dzisiaj to tyle. Pozdrawiam zaglądających i do następnego razu.

P.S. Dzięki Kochanie za cudowne zdjęcia :)

13 komentarzy:

  1. Gosiu piękny sweterek Ci wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę śliczny!!! Super się komponuje z czerwonymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek! A włóczkę już idę obejrzeć do Biferno, bo nie znam jej. Lubię bawełnę i mogłabym ją nosić cały rok :)
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały sweterek :-) Pięknie w nim wyglądasz.
    Włóczkę dobrałaś idealną.
    Rewelacyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek:) Ciekawa jest ta włóczka, ładnie wygląda, muszę ją wypróbować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, chciałabym też tak umieć robić, ale jak na razie sweterki mnie porażają :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i też uwielbiam. Twoja jest cudna! Bardzo ci w niej dobrze:) Podobają mi się te różnokolorowe plamki i wdzięczne guziki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wersja i piekne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz w nim świeżo i promiennie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym sweterku .
    Jak się sprawuje ta włoczka w noszeniu?
    Bo sweterek już trochę nosisz .

    OdpowiedzUsuń