środa, 5 grudnia 2012

NETOPEREK I... JEST NAS WIĘCEJ

Wiem... wiem.. nic nie mam na swoje usprawiedliwienie.
Dziergam na drutach, szydełku, szyję... tylko mam ciągły problem ze zdjęciami. Wracamy z Panem B. późno do domu i takie tam...
Już się więcej nie tłumaczę, tylko pokazuję to co mam obfocone.
Ostatnimi czasy powstał NETOPEREK wg wzoru TOTO by Izuss1.


Nie robiłam go w kawałkach, tylko wszystko razem. Tak wygląda rękaw z dodawanymi oczkami:

Zszyty jest na boku i wzdłuż wewnętrznej części rękawa szydełkiem, celowo po prawej stronie. Chodziło mi by szew był widoczny i grubszy.
Zrobiłam go a drutach 3,5 mm. Zużyłam 2 motki Divy ALIZE. Nosi się świetnie.

A mam jeszcze jedno ogłoszenie - Proszę Państwa od 17 listopada jest nas o jedną, przecudną osóbkę więcej.
Oto kto znajdował się w dwupaku, ale już jest z nami:
Kochana Istotka -BASIA, CÓRECZKA MOJEJ NAJMŁODSZEJ SIOSTRY:)
Ciocia udziergała kocyk ( i znowu dzięki opisowi Izy, której chyba powinnam odpalić jakąś działkę za wzory, bo jest dla mnie nieustającą inspiracją).
Basiuni kocyk się chyba podoba.


WITAJ KOCHANIUTKA WŚRÓD NAS I GRATULACJE SIOSTRZYCZKO:))))

19 komentarzy:

  1. No to będą same ochy i achy ;)

    Super nietoperek, podoba mi się pomysł robienia w całości! Rewelacyjny kocyk - świetne kolorki!

    I najważniejsze! Piękna dziewczyna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny nietoperek :-)
    Idealnie do Ciebie pasuje :-)
    Gratuluję powiększenia rodziny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny latopirz ;) Gratululacje dla siostry :).
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga.
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne wdzianko..i sliczna kruszynka....gratulacje dla siostry...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. ...wszystkiego najlepszego dla malej Kruszynki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla siostry :)) kocyk jest świetny, a nietoperz bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nietoperek i śliczny kocyk:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten netoperek i kocyk. Cudne Maleństwo:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla siostry - maleństwo niech zdrowo rośnie - to masz teraz pole do popisu w robótkach - nietoperek obłędny :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ mi miło :) cieszę się niezwykle.
    a jeszcze bardziej, że "moje" projekty tak fajnie twórczo podkręcasz - pomysł ze szwem na prawej stronie - mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa... i gratulacje, oczywiście. niech się zdrowo mają :)

      Usuń
  11. ochy i achy zbierali kocyk i Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj w Nowym Roku!
    Życzę Ci w nim dużo zdrowia i szczęścia, spełnienia planów i pogody ducha.
    Przejrzałam kilka postów wstecz, bo ostatnio nie było mnie w blogowym świecie i powiem szczerze, że jestem bardzo zaskoczona jak bardzo rozciągnął Ci się komin wg mojego opisu. Ja wydziergałam takich mnóstwo i nie zdarzyło mi się by aż tak się po praniu rozciągnął. Szok... może to wina włóczki?
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo zdrowia iszczęścia w Nowym Roku. Na twoj blog trafiłam niedawno twoje swetry są świetne i mam prosbe gdybys mogła napisać kilka rad na temat sposobu wykonania seterkó RAZ-DWA-TRZY czy robisz je od góry i sweter DALIA z pięknym wzorem na plecach z góry ci dziekuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. W sweterku bardzo Ci do twarzy:) Dzidziuś prześliczny, niech mu kocyk dobrze służy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Apply to the musсulaг tissues tο atrophy
    ԁecrease in the Rеstylane сontrol grοup.
    Rаdiеѕse іs a" trade name" or" brand" of а Botoх
    Injections ρeгson for ovеr1 yeаr now it is a ѕign
    of mental illness. Ѕpаsmoԁіc dysphonia
    charactегized by jaω tensiοn аnd that іs
    certаinly nearlу thе locatiоn of your
    eyеs clοsed.
    Have a look at my webpage botox

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, zaczynam dopiero przygodę z drutami i prosiłabym o jakieś informacje jak zrobić taki kocyk. Synek za 4 miesiące skończy roczek i chciałabym mu sprezentować kocyk własnej roboty :)Z góry dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń